שר האוצר לשעבר, בייגה שוחט: "ישנה סכנה גדולה לעתיד העבודה"

איתי גדסי No Comments on שר האוצר לשעבר, בייגה שוחט: "ישנה סכנה גדולה לעתיד העבודה"

"השמאל הוא בעד שתי מדינות באמת ולא כמו ההצהרות של ביבי, לדעה הזאת שופתה מרצ וגם יאיר לפיד", כך אומר הערב שר האוצר לשעבר, אברהם בייגה שוחט (העבודה) בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על סילוקה של לבני: "לא אהבתי את הדרך, היה צריך לשמור על האיחוד – בעייה אישית ביניהם גרמה להפרדות" | האזינו

אברהם בייגה שוחט צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר לשעבר, אברהם בייגה שוחט (העבודה) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. שוחט התייחס למצבה כיום של מפלגת העבודה וההבדלים לדעתו בין הימין לשמאל והסיבות להדרדרות השמאל.

סילוקה של לבני: "פירוק המפלגות וחזרה למפלגה אחת, היה חשוב לשמור על הקשר הזה, אך היו בעיות אישיות בין השניים. לא אהבתי את הדרך בה זה נעשה".

הדרדרות העבודה: "כשאני התמנתי לשר האוצר בממשלת רבין לפני 27 שנים, לעבודה היה 44 מנדטים ולמרצ 12 מנדטים. התהליך הזה מתמשך, מאז רצח רבין, הייתה הדרדרות גדולה לאורך שנים. אם המגמה הזאץ תמשך יש סכנה גדולה לגורל המפלגה".

שמאל וימין: "ההבדל הגדול הוא בין השמאל שמאמין בשתי מדינות אמיתיות לשני עמים או רק מדינה אחת. גם מרצ אומרת כך וגם יאיר לפיד הוא בעד פתרון של שתי מדינות".

הצבעה אישית: "נשארו 3 מפלגות שבהם מתקיימים הליך דמוקרטי לבחירות המועמדים. הכוכבים החדשים בנו לעצמם מנגנון שעוקף את הפריימריז, לדעתי צריך לקחת אפשרות של בחירות אישיות אזוריות. לפיד מרכיב את הרשימה והוא קובע הכל. התהליך הזה אינו חיובי".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש90


0 תגובות